Akcija čitanja na dječjem odjelu našičke bolnice
Autor: Sanja Kurucić, 24. 4. 2015.
Noć knjige je manifestacija kojom se afirmira ljubav prema knjizi i čitanju, a kojom se obilježava Svjetski dan knjige i autorskih prava (23. travnja). Kako se dan ranije, 22. travnja obilježava i Dan hrvatske knjige, ova dva važna datuma povezuju se u jedinstvenu manifestaciju, u svrhu promicanja knjige i kulture čitanja.
Upravo povodom obilježavanja Dana hrvatske knjige, školska je knjižnica u suradnji sa školskim volonterskim klubom Otvoreno srce provela akciju čitanja djeci koja su na privremenom liječenju na Odjelu pedijatrije našičke bolnice. Sudjelovale su sljedeće učenice: Iva Štefančić 1. b ek., Sara Kovačević 1. b og, Lora Falamić 3. b og, Martina Sušjenka, 2. jg., učenice 3. a og Paula Kovač, Ivona Farkaš, Vanesa Kraljik, Andrea Fenrich, Marta Knežević, Barbara Markulić i Marija Anđelić uz profesora Anđelka Cvijetovića i školske knjižničarke Manuelu Kojić i Sanju Kurucić. S ciljem razvoja temeljnih kompetencija (jezičnih i socijalnih) te u svrhu promicanja kulture čitanja Odjelu smo darovali nekoliko primjeraka dječje literature iz kojih su učenice malim pacijentima čitale priče.
Zašto je važno čitati naglas djetetu od najranije dobi?
Mnogi važni dokumenti i strategije vezane uz čitanje naglašavaju da je upravo metoda glasnog čitanja ključna za razvijanje čitateljskih navika i kasniji uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Glasno čitanje djeci često služi i prevenciji poteškoća u čitanju koje se mogu javiti već u najranijoj dobi.
Glasno čitanje stavlja knjige u središte pažnje te ih predstavlja kao izvore ugodnog, vrijednog i uzbudljivog iskustva. Djeca, koja od najranije dobi nauče vrijednost knjiga, najčešće postanu vrsni samostalni čitatelji.
Glasno čitanje pomaže djeci povezati ono što vide, čuju i pročitaju. Glasno čitanje odraslih djeci proširuje dječji vokabular i proširuje njihovo opće znanje.
Glasno čitanje omogućuje djeci maštanje o ljudima, mjestima, vremenima i događajima koje nisu upoznali ili doživjeli.
Glasno čitanje pomaže razvoju kognitivnih sposobnosti kroz razgovore o pročitanom.
I na kraju, ali ne i manje važno - glasno čitanje je zabavno!
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |