Sudjelovanje u turniru Cube School Esport League (CS:GO)
Autor: Ivan Hajek, 9. 5. 2023.
Tijekom ožujka učenici naše škole su sudjelovali na prvom turniru Cube School Esport League u videoigri „Counter Strike: Global Offensive“. Od sveukupno 35 prijavljenih timova, našu su školu predstavljala dva tima od pet učenika. Timovi su bili podijeljeni u 4 grupe, a oba su naša tima u svojim grupama tijekom regionalnog dijela natjecanja koji se održavao online zauzeli visoko treće mjesto. Samo su prvoplasirani u svakoj grupi tijekom svibnja imali pravo sudjelovati u finalnom dijelu natjecanja gdje je prvo mjesto zauzeo tim Mašine iz Bjelovara.
Članovi tima YugoPeek (grupa Vertigo): kapetan tima Gabrijel Makaj (4. b EK), Karlo Jakšić (4. b EK), Marin Gabajček (4. b EK), Matija Batrac (4. PMG) i Dominik Dakić (4. EL).
Članovi tima OJFNK (grupa Mirage): kapetan tima Petar Keglević (2. PMG), Filip Jakubec (3. EL), Fran Paska (2. PMG), Noa Štefiček (1. b OG), Kristijan Hlobik (1. EL) i zamjena Andro Mandić (2. PMG).
Mentor učenicima je bio prof. Ivan Hajek.
Projekt je nastao kao nadogradnja školskog projekta School Gaming League Srednje škole Zvane Črnje Rovinj. Dugoročni cilj projekta je uvođenje Esporta u srednje škole kao izvannastavnu aktivnost, godišnja organizacija natjecanja te popularizacija Esporta kroz odgovorno igranje. Ostali ciljevi projekta su jačanje kompetencija učenika, razvoj suradnja škola, udruga i tvrtki, te popularizacija Esporta s naglaskom na njegove dobrobiti.
Gamifikacija je sve češća odgojno obrazovna metoda koja se koristi u organizaciji nastavnih jedinica i zadataka, a uključivanje video igara u školske aktivnosti započelo je u Poljskoj 2020. godine direktnim uvođenjem igranja pojedinih video igara u nacionalni kurikulum. Razbijanje rasnih, dobnih i spolnih predrasuda, zaobilaženje fizičkih i mentalnih prepreka koje pojedincima onemogućavaju sudjelovanje u drugim školskim aktivnostima, razvoj fine motorike, prostorne percepcije, analitičkog promišljanja i kreativnosti su samo neke od prednosti koje strukturirano igranje odabranih video igara dovodi u škole kroz ovakve projekte koje ćemo podržati i u budućnosti.
Ivan Hajek, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |