Festival znanosti: „Društveni aspekti etičnosti marketinškog spleta“
Autor: Lidija Lovrić, 26. 4. 2023.
Učenici 4. a ekonomske sudjelovali su 25. travnja u radionici „Društveni aspekti etičnosti marketinškog spleta“ koju je organizirala profesorica nastavnog predmeta Marketing Lidija Lovrić u okviru Festivala znanosti 2023.
Važno je da svi koji se bave marketingom razlikuju što je u marketingu dobro i društveno prihvatljivo i loše odnosno društveno neprihvatljivo. Društveni marketing obuhvaća sve marketinške aktivnosti usmjerene na ostvarivanje društveno korisnih ciljeva.
Učenici su istražili praktične aktivnosti u kojima su vidljive društveno korisne ideje i primjeri dobre prakse. Analizirali su peticije, dobrotvorne akcije, skupove potpore, oglašavanje u društvenom marketingu, marketinška istraživanja, benchmarking i poticajne slogane.
Svoje zaključke prezentirali su pred učenicima, a primjere dobre prakse objedinili i predstavili u brošuri izrađenoj u digitalnom alatu Book Creator.
Brošuru pogledajte na poveznici: https://read.bookcreator.com/HdYKn6wL0zaGgbGcw4Pw6UIGxxK2/uBMOt86QQRepfP6gliQlOw
Lidija Lovrić, prof. mentor
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |