Dana 16. siječnja 2023. godine održana je radionica za učenike 3. ekonomske pod nazivom MIRISI – dio neverbalne komunikacije, a u okviru predmeta Komunikacijsko prezentacijske vještine.
Poznato je da mirisi imaju veliko značenje u neverbalnoj komunikaciji jer mogu privući osobe, ali ih mogu i odbiti od komunikacije. Mirise pamtimo, povezujemo s događajima, ljudima i prostorima.
Mirisi imaju veliko značenje u marketinškoj komunikaciji, posebno između prodajnog prostora i kupca. Procjenjuje se da se samo 20% odluka o kupnji donosi prije ulaska u trgovinu, a ostalih 80% u prodajnom prostoru. Marketinški stručnjaci trude se naći načina kako bi potakli tzv. impulsnu kupnju, a veliku ulogu u tome imaju mirisi. Priču o mirisima učenicima je ispričala gospođa Tatjana Bela, prodajna zastupnica tvrtke koja se bavi proizvodnjom i prodajom eteričnih ulja i ostalih prirodnih proizvoda. Učenici su pokazali veliku zainteresiranost te su postavljali pitanja, isprobavali pojedine mirise i prezentirali osjećaje koje kod njih budi pojedini miris.
Vesna Dudjak, prof.