Ciklus online webinara „Predstavljamo eTwinningove škole“
Autor: Barbara Knežević, 14. 12. 2022.
U sklopu ciklusa online webinara „Predstavljamo eTwinningove škole“, eTwinning ambasadori Nataša Ljubić Klemše i Tomislav Pavlović ugostili su u petak, 9. prosinca 2022. profesorice Barbaru Bošnjak, Barbaru Knežević i Snježanu Krištofik Juranić koje su tijekom jednosatnog webinara predstavile projekte Srednje škole Isidora Kršnjavoga Našice s naglaskom na predstavljanje eTwinning i Erasmus+ projekata, kao i ostalih projekata u kojima naša škola sudjeluje. Webinar je bio održan na MS Teams platformi i objavljen na EMA sustavu.
Pri izradi prezentacije u obzir smo uzele sljedeće prema naputcima eTwinning ambasadora:
- Naši eTwinning projekti…
- Kako je oznaka „eTwinning škole“ pomogla u našem radu?
- Kako je oznaka „eTwinning škole“ pomogla prepoznatljivosti našoj ustanovi?
- Koje su aktivnosti i eTwinning projekti pomogle dobivanju ove oznake?
- Jesu li aktivnosti provođenja projekata integrirane u redovitu nastavu?
- Jesmo li i na koji način uključili lokalnu zajednicu?
- Kako promičemo digitalne kompetencije kod svojih učenika?
- S kojim se izazovima susrećemo u kreiranju sigurnog online prostora za učenike?
- Kako odgajamo naše ‘digitalne’ učenike?
- Koja stručna usavršavanja na eTwinning pohađaju kolege iz naše škole?
- Na koji način u školi pratimo i obilježavamo godišnje eTwinning teme?
- Predstavljanje ostalih projekta škole
Snimka webinara bit će dostupna na YouTube kanalu eTwinning projekata.
Barbara Bošnjak, prof. savjetnik
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |