Završen eTwinning projekt „Programerska rješenja zadataka iz matematike i fizike“
Autor: Renata Pintar, 30. 5. 2022.
Tijekom školske godine 2021./22. učenici 2.a razreda opće gimnazije koji su izabrali izborni predmet informatika sudjelovali su kroz nastavu u raznim projektnim aktivnostima. Ciljevi ovoga projekta su razviti logiku računalnoga razmišljanja i programiranja, produbiti i primijeniti znanja iz matematike i fizike te kroz korelaciju steći dugoročnija i trajnija znanja.
Tijekom školske godine 2021./22. učenici 2.a razreda opće gimnazije koji su izabrali izborni predmet informatika sudjelovali su kroz nastavu u raznim projektnim aktivnostima. Ciljevi ovoga projekta su razviti logiku računalnoga razmišljanja i programiranja, produbiti i primijeniti znanja iz matematike i fizike te kroz korelaciju steći dugoročnija i trajnija znanja.
Kroz aktivnosti u projektu, učenici su prvo sudjelovali u izradi i odabiru loga projekta, zatim su od 8.-13.10.2022. sudjelovali u EU Code Week tjednu programiranja kroz aktivnost koju je za njih osmislila prof. Renata Pintar „Python Begginer“.
Svi učenici sudjelovali su u međunarodnom natjecanju iz informatike i računalnog razmišljanja „Dabar“ koje se održalo online putem sučelja https://mooc.carnet.hr/ .
Učenici su kroz projektne aktivnosti sudjelovali i u „Hour of Code“ aktivnosti koja se provodi u cijelom svijetu i osmišljena je da demistificira "kodiranje" (programiranje), da pokaže da svatko može naučiti osnove programiranja i proširiti sudjelovanje u području računalnih znanosti.
Kao i svake godine, obilježili smo i „Dan sigurnijeg interneta“ drugog utorka u veljači, 8.2.2022. aktivnostima koje podižu svijest o sigurnosnim problemima na internetu.
Znanost, tehnologija i inovacije ključni su pokretači našeg sve globalnijeg digitalnog društva. Ali manje od 30% STEM stručnjaka su žene. Globalno, otprilike je polovica broja djevojaka koje studiraju STEM predmete u odnosu na dječake. Uz ovu nejednakost koja traje kroz 21. stoljeće, potreba za različitošću, jednakošću i uključivanjem žena u STEM je ogromna. Glavni cilj Girls in ICT Day je njegovanje prisutnosti i digitalnih vještina mladih žena i djevojaka (u dobi od 12-24) u području karijere STEM-a, posebno ICT-a. Događaj se obilježava svake godine četvrtog četvrtka u četvrtom mjesecu (28.4.2022.). Kao žena i profesorica matematike i informatike smatrala sam da je važno u razredu u kojemu su pretežno djevojke koje prethodno nikad nisu programirale obilježiti taj dan kako bih potaknula djevojke da nastave STEM obrazovanje i inspirirala ih za rad u STEM karijerama. Veliki uspjeh je što su djevojke u ovom razredu sve napravile svoj prvi algoritam, pseudokod i program.
Projektne aktivnosti završene su panel diskusijom u obliku Zoom meetinga kojom su nastavnici i pojedini učenici predstavili svoje radove.
Renata Pintar, prof. savjetnica
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |