3. svibnja 2022. učenici 3. a ekonomske struke, uz mentorstvo prof. Lidija Lovrić istražili su gospodarske subjekte i njihove proizvode na domaćem tržištu. Analizom situacije došli su do jako velikog broja proizvoda koje proizvode hrvatski proizvođači, a koji su vrijedni pažnje.
Prilikom odabira najpoznatijih hrvatskih proizvoda učenici su vodili računa o znaku „Izvorno hrvatsko“, „Dokazana kvaliteta“, izvozu, poznatosti, prepoznatljivosti i tradiciji. Nakon prikupljenih podataka, obrade i analize dobivenih rezultata učenice Laura Kojić, Judita Gašparić i Rea Markulić odabrale su trideset proizvoda i istražile njihov životni ciklus. Dobivene rezultate su prikazale na posterima koje su izradile u digitalnom alatu Canva.
Cilj ovog projekta je povezivanje novih informacija s postojećim znanjima i iskustvima te stvaranje novih znanja. Na ovaj način su učenici primijenili teorijska znanja iz predmeta Marketing u okviru kojega su učili proces istraživanja tržišta, ponašanje potrošača i životni ciklus proizvoda.
Lidija Lovrić, prof.