Razvoj gospodarstva i zaštita okoliša – nekada i danas
Autor: Marina Međurečan, 8. 6. 2021.
eTwinning projekt proveden je tijekom školske godine 2020./2021. U njemu su sudjelovale profesorice Marta Božić (geografija), Danijela Puhanić (ekonomska grupa predmeta), Nikolina Pavlović (vjeronauk) i Marina Međurečan (geografija i povijest) te 20 učenika trećih razreda opće, prirodoslovno-matematičke gimnazije i ekonomske škole. Time se ostvarila uspješna međupredmetna suradnja.
S pripremama se započelo nakon otvaranja projekta na eTwinning platformi u rujnu 2020. godine. U projektu sudjeluju dvije škole: Gimnazija Matija Mesić iz Slavonskog Broda i SŠ Isidora Kršnjavoga Našice, ukupno 7 nastavnika i 36 učenika.
Ciljevi projekta su sljedeći:
- predstaviti gospodarstvo lokalne zajednice, istraživanjem i prikupljanjem materijala o razvoju gospodarstva
- predstaviti strukturu aktivnih gospodarskih subjekata na nacionalnoj, županijskoj i regionalnoj razini
- povezati razvoj gospodarstva s novim izumima i tehnologijama
- predstaviti primjere velikih gospodarskih subjekata, njihovo poslovanje i brigu za okoliš
- istražiti i prezentirati tradicijske obrte kao element očuvanja zanimanja
- istraživati uzroke, učinke i posljedice gospodarskog razvoja i okoliša
- educirati mlade ljude kako biti odgovoran u zaštiti okoliša, racionalno gospodariti vodom, strujom, otpadom
- razvijanje digitalnih, jezičnih kompetencija.
Komunikacija je bila na hrvatskom jeziku na kojem su učenici izradili sve svoje radove te ih predstavili na eTwinning platformi – Twinspace.
Učenici su upoznati s projektom na nastavi geografije, ekonomskih predmeta (Bankarstvo i osiguranje), povijesti i vjeronauka. Nakon toga su kreirali grupu na Messengeru, održali sastanke u školi, upoznali ih s načinom rada, te se podijelili u timove i dogovorili daljnje metode rada. Učenici su bili kreativni i služili se raznim digitalnim alatima, video editorima, Power Pointom, Canvom, Glogsterom , Prezi alatom, Adobe Sparkom i Swayom. Također smo odredili dinamiku rada po mjesecima i isplanirali odlaske na teren kao i intervjue, uvažavajući sve epidemiološke mjere.
Na pitanje što im se najviše svidjelo na projektu učenici su iskazali dojmove:
„Pozitivno iskustvo. Bilo je zanimljivo i naučila sam nešto novo.“
„Odlična zamisao koja će oživjeti Našice.“
„Uzbudljiv, kreativan i zanimljiv način rada.“
Na pitanje što im se najmanje svidjelo na projektu učenici nisu iskazali negativnosti, već su naznačili:
„Skoro je sve bilo zanimljivo.“
Marina Međurečan, prof.
Danijela Puhanić, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |