Dovršen eTwinning projekt “Ja i sva moja lica” (“Me, Myself and I”)
Autor: Adrijana Rajić, 1. 6. 2021.
Odrađena je posljednja aktivnost u sklopu eTwinning projekta „Ja i sva moja lica“ 28. 5. 2021. u kojemu su sudjelovale četiri učenice 2. razreda jezične gimnazije: Sara Kapelac, Rea Potnešil, Lara Sečak i Lara Špac. Cilj projekta “Ja i sva moja lica” (“Me, Myself and I”) bio je promovirati važnost dobrog mentalnog zdravlja kod djece kroz različite, učenicima primjerene aktivnosti, te ih potaknuti na prepoznavanje emocija, traženje podrške i primjereno komuniciranje unutar vlastite zajednice i šire u svrhu brige i očuvanja kako vlastitog, tako i mentalnog zdravlja zajednice. Projekt je trajao od rujna 2020. do lipnja 2021. godine, a sudjelovala je 101 škola (181 učitelj i 385 učenika) iz 9 zemalja (Hrvatska, Italija, Srbija, Rumunjska, Turska, Bosna i Hercegovina, Slovačka, Albanija i Finska).
Projektne aktivnosti (na slici iznad) provedene su u sklopu nastave Engleskoga jezika pod vodstvom predmetne nastavnice Adrijane Rajić, profesorice savjetnice za Engleski jezik. Tijekom provođenja projektnih aktivnosti sudionici su poboljšali digitalne kompetencije kroz izradu e-brošura, e-plakata te sudjelovanje u aktivnostima na TwinSpace stranici projekta (predstavljanje, ankete, forumi, videokonferencije, evaluacija). Kako smo se zadanim temama bavili tijekom nastave, radni su materijali bili na engleskom jeziku te su unaprijedili postojeća znanja i u ovom području. Osim toga, razvijali su samopouzdanje kroz međusobnu suradnju, suradnju s partnerima te pri individualnom radu, s ciljem prepoznavanja i razlikovanja vlastitih i tuđih osjećaja te su ih naučili regulirati na primjeren način.
U sklopu projektnih aktivnosti smo obilježili neke važne datume, kao što je Svjetski dan mentalnog zdravlja, 10. listopada (izradom digitalnih plakata), Svjetski dan ljubaznosti, 13. studenoga (radionicom i izložbom - učenički radovi su postavljeni u matičnoj učionici), Međunarodni dan tolerancije, 16. studenoga (izrada postera objavljenih na padletu), Međunarodni dan sreće, 20. ožujka (radionicom i izradom digitalnih plakata objavljenih u kolekciji (International Day of Happiness), Svjetski dan knjige 23. travnja (World Book Day) i Međunarodni dan obitelji 15.5. (radionicom i izradom obiteljskog stabla).
Kako je tekuća školska godina bila izazovna i rad se odvijao prema različitim modelima nastave, ovaj projekt sa svojom temom i aktivnostima nije mogao biti proveden u primjerenijem trenutku. Zahvaljujem se voditeljima projekta na dostupnosti i pomoći, kao i ostalim suradnicima na dobroj suradnji i uspješnoj razmjeni ideja i iskustava.
Adrijana Rajić, prof. savjetnik
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |