Pravila ponašanja u restoranu - radionica za učenike
Autor: Vesna Dudjak, 28. 5. 2021.
Dana, 27. svibnja 2021. godine, nastavi iz predmeta Komunikacijsko prezentacijske vještine, nazočio je stručni učitelj ugostiteljskog posluživanja Jerko Amidžić. Cilj njegova posjeta bio je prezentirati pravila ponašanja u restoranu učenicima 3. a i b ekonomske struke. Naime, jedna od nastavnih tema u okviru nastavnog programa iz ovog predmeta je Poslovni bonton- poslovni ručak.
Svi znamo koliko je važan prvi dojam i da on često govori o pojedincu, a time i o poslovnom subjektu kojega taj pojedinac predstavlja. Poznavati pravila lijepog ponašanja značajno je u privatnom životu, ali posebno u poslovnom svijetu jer može utjecati na unaprjeđenje odnosa s klijentima, kolegama i poslovnim suradnicima.
Stručni učitelj Jerko Amidžić upoznao je učenike s pravilima koji se odnose na ulazak u restoran, naručivanje hrane i pića, korištenje pribora, plaćanje računa i izlaska iz restorana.
Učenicima se posebno svidio ovakav način izvođenja nastave, tako da je vrijeme od 40 minuta bilo prekratko da bi se uspjelo prezentirati sve ono što se željelo i odgovoriti na sva pitanja učenika.
Vesna Dudjak, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |