Međunarodni dan borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti
Autor: Tanja Horvat, 17. 10. 2018.
(17. listopada 2018.)
Siromaštvo podrazumijeva stanje u kućanstvima s dohotkom koji nije dostatan za zadovoljavanje osnovnih potreba (poput hrane, stanovanja i odjeće) i postaje sve veći globalan problem. Prema podacima Svjetske banke i Ujedinjenih naroda, siromašnih je u svijetu više od jedne milijarde, a Međunarodna organizacija rada tvrdi kako s manje od dva dolara na dan živi gotovo polovica čovječanstva.
Kako bi se upozorilo na problem siromaštva i socijalne isključenosti, u Parizu je 17. listopada 1987. godine otkriven spomenik posvećen borbi protiv siromaštva. Glavna skupština Ujedinjenih naroda službeno ga je proglasila Međunarodnim danom borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti 6 godina kasnije, 17. listopada 1993. godine. Namjera je bila upozoriti na problem siromaštva te potrebe za njihovim iskorjenjivanjem.
Na žalost, podaci pokazuju da u Republici Hrvatskoj, uslijed raznih ekonomskih previranja i nestabilnosti, raste broj siromašnih osoba. Prema podacima Eurostata 28% stanovnika ili 1,2 milijuna ljudi žive na pragu rizika od siromaštva u Republici Hrvatskoj.
Učenice 3. a ekonomske škole (Maja Boltadžija, Laura Rendulić, Helena Slivka, Josipa Manović, Patricia Blažević, Nives Jakobek) su zbog toga osmislile i postavile izložbu u holu škole kako bi i mi postali svjesni ovog velikog društvenog problema i bili solidarni sa svima koji se bore s njim jer siromaštvo se može dogoditi svakome.
Tanja Horvat, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |