Završna konferencija projekta ''Suvremenim tehnologijama do inovativne nastave''
Autor: Krunoslav Kovačević, 11. 7. 2018.
U organizaciji Srednje škole Donji Miholjac, u prostorima dvorca Mailath 10. srpnja 2018., održana je završna koferencija zajedničkog projekta “Suvremenim tehnologijama do inovativne nastave”. Sve prisutne pozdravio je ravnatelj škole domaćina partnera projekta, Nenad Perić i ravnatelj škole nositelja iz Našica, Željko Filjak.
Projekt je financiran sredstavima Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske u iznosu od 905.621,36 HRK. Provedene su sljedeće projektne aktivnosti: opremanje stočarskog praktikuma i laboratorija za analizu tla, nabava gospodarskog vozila i opreme za preradu voća i povrća te edukacijske aktivnosti u svrhu osposobljavanja nastavnika i učenika za korištenje novih tehnologija.
Kratka izlaganja i osvrt na provedene aktivnosti su iznijeli voditelj projekta škole nositelja Krunoslav Kovačević, prof. i voditelj projekta škole partnera Dragan Kopić, prof. Kroz te aktivnosti doprinijet će se promociji i podizanju kvalitete obrazovanja učenika u poljoprivrednim zanimanjima.
Odobrena bespovratna sredstva su uložena u osuvremenjavanje nastave i približavanje novih tehnologija nastavnicima, učenicima te lokalnoj zajednici. Zajedničko djelovanje srednjih škola kroz projekt doprinijelo je jačem povezivanju srodnih srednjih škola te razmjenu znanja i podizanju kvalitete nastave u obje škole.
Nakon prezentacije projektnih aktivnosti, upriličen je svečani domjenak.
Voditelj projekta i projektni tim
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |