Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice

Izlet u Osijek i posjet FERIT-u

Autor: Goran Hajnal, 2. 10. 2017.

U subotu 23. 9. 2017. bio je zakazan zajednički izlet u Osijek te posjet FERIT-u, 3. a razreda Opće gimnazije u sklopu terenske nastave fizike.Okupljanje je počelo oko 9:50 na željezničkim stanicama u Našicama i Markovcu. Dolaskom svih putnika krenuli smo u 10 sati. Put nije dugo trajao uz dobru zabavu u vlaku. Konačno stižemo na odredište u 11:05.

Prva destinacija bio je FERIT. Propješačili smo put do fakulteta u kratkom roku.
Prvo smo posjetili šator, smješten u dvorištu samog FERIT-a, u kojem su se održavale razne izložbe i drugi zanimljivo - poučni sadržaji: „Ples ne-Newtonske tvari“, „Energija oko nas“, „Magnetski učinak električne struje“, „Prezentacija 3D printanja“, „Računalne igre pomoću BBC micro:bita“, „mbot-upravljanje robotom“… i mnogi drugi. Kada smo pregledali sve štandove imali smo i malo slobodnog vremena, zajedno smo otišli smo do Donjeg grada. U 13:20 smo se okupili na dogovorenom  mjestu da bi se zaputili nazad na FERIT gdje smo imali zakazano predavanje u 14:00 o elektromagnetskom zračenju kućanskih uređaja. Čekajući, posjetili smo izložbu robota na daljinsko upravljanje.

Predavanje je bilo zanimljivo i zabrinjavajuće s obzirom na novu spoznaju da sušilo za kosu najviše zrači od svih uređaja. Također smo saznali kako učiniti mobilni uređaj manje štetnim. Nakon toga tramvajem smo krenuli u trgovački centar Portanovu gdje smo bili do 18:00 sati. Autobusom smo otišli do centra grada, posjetili vodenicu na Dravi i prošetali osvijetljenim pješačkim mostom. Poslije smo se zaputili prema glavnom kolodvoru gdje je vlak polazio u 20:00. Usprkos malim stankama na putu do kuće, nije bilo nikakvih drugih problema.
Na kraju smo proveli zabavan dan pun zanimljivih i poučnih događaja.

Matej Jurinec 3. a OG

TheLibar

E-DNEVNIK

E - DNEVNIK

Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice / A. Cesarca 20, HR-31500 Našice / ss-ikrsnjavoga-nasice.skole.hr / ured@ss-ikrsnjavoga-nasice.skole.hr