Učenici i profesori sudjelovali na obilježavanju 10. rođendana časopisa Poduzetnik u HGK-u u Osijeku
Autor: Ljiljana Kasapović, 21. 3. 2017.
Naša škola godinama surađuje sa uredništvom časopisa Poduzetnik iz Osijeka i stoga smo zbog dugogodišnje suradnje pozvani na obilježavanje 10-e obljetnice izlaženja časopisa.
Jedan od projekata koji provode je projekt pod nazivom "Biti bolji-Be better" namijenjen učenicima srednjih škola koji ima za cilj poticanje sanozapošljavanja mladih, priprema za tržište rada i nastavak školovanja. U projekt se do sada uključilo 32 srednje škole iz cijele Hrvatske i oko 8800 učenika. Naša škola je također dio tog projekta.
Povodom 10 godina postojanja na tržištu, organiziran je 17. ožujka u HGK-u u Osijeku stručni skup pod nazivom Poduzetnički stol na kojem su sudjelovali predstavnici obiteljskih tvrtki (njih 6) iz cijele Slavonije i Baranje, predstavljali svoje tvrtke i mladima davali savjete po pitanju zašto započeti privatni biznis, odnosno otvoriti obiteljsku tvrtku, zašto treba ostati u Slavoniji i Baranji, kako iskoristiti prirodne resurse kojim naša regija obiluje.
Poruka skupa je da treba raditi, ne bojati se uči u poduzetništvo i posustajati pred prvim preprekama, naročito, administrativnim, pozitivno misliti, družiti se s ljudima koji razmišljaju optimistično i nude rješenja jer samo tako mogu uspjeti u realizaciji svojih ideja.
Iz naše škole skupu su nazočili profesori Danica Čiček, Anđelko Puljić i Ljiljana Kasapović te učenici 1.a EK. Luka Kalić i Petar Zubak.
Ljiljana Kasapović, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |