U našoj školi održan Međužupanijski stručni skup nastavnika fizike
Autor: Goran Hajnal, 3. 7. 2024.
Stručni skup pod nazivom „Razvoj temeljnih kompetencija učitelja i nastavnika fizike za cjeloživotno učenje“ okupio je stotinjak nastavnika fizike osnovnih i srednjih škola iz pet slavonskih županija. Stručni skup, koji je trajao pet sati, otvorili su Verica Jovanovski dr.sc., viša savjetnica za fiziku i učeničko poduzetništvo iz Agencije za odgoj i obrazovanje i ravnatelj škole Željko Filjak, prof., ravnatelj. Skup je protekao u ugodnom ozračju uz zanimljiva predavanja te je nastavnicima fizike pružio nove smjernice za rad u idućoj školskoj godini. Viša savjetnica se zahvalila školi domaćinu na organizaciji stručnog skupa te nastavniku Goranu Hajnalu voditelju Županijskog stručnog vijeća nastavnika fizike u strukovnim školama Osječko-baranjske županije. Uspješnosti ovog skupa pridonijelo je tehničko osoblje škole i nastavnici ugostiteljskog praktikuma škole kojima se ovim putem zahvaljujemo na pomoći. Također, zahvaljujemo i Gastronomskoj Udruzi Našice koja je pripremila okrijepu za sudionike.
Program:
Quo vadis AI? - dr. sc. Bruno Zorić; Fakultet elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija Osijek
Drugačiji pristup ustroju odjela na nastavi fizike - Bojan Pavelić, prof.; OŠ Sibinje, Sibinje
Socijalno-pedagoški aspekti i izazovi rada s mladima - dr. sc. Goran Livazović; Filozofski
fakultet Osijek
Kaznenopravni rizici rada s mladima - dr. sc. Igor Vuletić; Pravni fakultet, Osijek
Planiranje nastave - dr.sc. Verica Jovanovski, Agencija za odgoj i obrazovanje
Goran Hajnal, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |