Članovi udruge Otvoreno srce u novim volonterskim suradnjama i edukacijama u Centru za nestalu i zlostavljanu djecu Osijek
Autor: Anđelko Cvijetović, 22. 3. 2021.
Posjet novih članova udruge Otvoreno srce Centru za nestalu i zlostavljanu djecu u Osijeku i Podgoraču!
Danas smo ostvarili prve aktivnosti i edukacije s novim volonterkama udruge i školskog volonterskog kluba i to u Centru za nestalu i zlostavljanu djecu u Osijeku.
U CNZD u Osijeku dočekala nas je i radosno primila djelatnica Tena Brkić s radnim kolegicama.
Doznali smo niz vrijednih informacija o redovnom radu Centra, načinu suradnje i bogatim aktivnostima s djecom i mladima. Koje su temeljne aktivnosti volontera koji surađuju u Centru te kako se mladi mogu uključiti i doprinijeti volonterskim angažiranjem. Dotaknuli smo se buduće suradnje na područjima u kojima možemo doprinijeti kvaliteti učenja osnovnoškolaca i osoba s invaliditetom.
Bilo nam je drago što smo u radu s korisnicima zatekli i našu vrsnu volonterku Melani Forintić koja kao studentica u Centru ostvaruje svoju studentsku praksu.
Zajedništvo i učenje obogatili smo razgovorom s njihovim korisnicima, kako u Osijeku, tako i u Podgoraču.
Bile su to naše prve edukativne volonterske destinacije i druženje tijekom kojeg smo dogovorili nove edukacije te skorašnje aktivnosti vezane za kvalitetno obilježavanje Svjetskog dana osoba sa sindromom Down te Dana planeta Zemlje. Od srca zahvaljujemo domaćinima u Centru za nestalu i zlostavljanu djecu u Osijeku i Podgoraču.
Anđelko Cvijetović, voditelj volontera
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |