FESTIVAL ZNANOSTI: Moć mreža u marketingu – Kako izgraditi i koristiti društvene mreže za poslovni uspjeh
U sklopu Festivala znanosti 2025. godine, učenici 4. razreda ekonomske škole sudjelovali su na radionici pod nazivom Moć mreža u marketingu: Kako izgraditi i koristiti društvene mreže za poslovni uspjeh pod mentorstvom profesorice Lidije Lovrić.
Planirani i ostvareni ishodi radionice su bili prepoznavanje uloge i utjecaja društvenih mreža na poslovne procese, analiziranje poslovne primjene mreža poput LinkedIna, Facebooka, Instagrama i TikToka te kritičko razmišljanje o etičkim i praktičnim aspektima marketinga na društvenim mrežama.
Radionica je započela uvodnom prezentacijom u kojoj su se učenici upoznali s pojavom i razvojem društvenih mreža, njihovim prednostima, ali i negativnim posljedicama korištenja u kontekstu marketinga i poslovanja. Poseban naglasak stavljen je na ulogu društvenih mreža kao alata u suvremenom poslovanju.
Nakon uvodnog dijela, učenici su se podijelili u skupine te istraživali primjenu pojedinih društvenih mreža – LinkedIn, Facebook, Instagram i TikTok – u poslovne svrhe. Četiri skupine pripremile su prezentacije, a druge četiri izrađivale su postere na temu izabrane društvene mreže.
Dana 6. svibnja, tijekom sata predmeta Marketing, sve su skupine predstavile svoje radove pred razredom. Prezentacije i posteri pokazali su visoku razinu razumijevanja, kreativnosti i angažiranosti učenika, a radionica je uspješno potaknula razmišljanje o važnosti digitalnih vještina i medijske pismenosti u današnjem poslovnom svijetu.
Lidija Lovrić, prof. mentor