Dan BezVeze u Srednjoj školi Isidora Kršnjavoga

U subotu, 31. svibnja, učenici 1. razreda tehničara za računalstvo i 1. razreda osobnih usluga (frizer, soboslikar/ličilac i mesar) tijekom pet nastavnih sati sudjelovali su u aktivnostima organiziranim s ciljem provedbe projekta Dan BezVeze u Srednjoj školi Isidora Kršnjavoga Našice.

Naime, cilj ovoga projekta je kod učenika, ali i svih drugih sudionika, osvijestiti nepovoljan utjecaj prekomjerne i nepromišljene uporabe tehnologije na duševno i tjelesno zdravlje te na socijalne i komunikacijske vještine. Naravno, namjera nije tehnologiju prikazati u negativnom svjetlu. Naprotiv, tehnološki napredak mnoge nam je stvari učinio dostupnijima. Važno je razlučiti kada su nam pametni telefoni, računala i slični uređaji saveznici, a kada postajemo njihovi robovi. Stoga je naglasak na aktivnostima koje od učenika zahtijevaju što više kretanja i potiču ih na druženje i zajedništvo.

Učenici oba razreda su tijekom nastave engleskog jezika pod mentorstvom profesorica Barbare Bošnjak, senior ambasdorice i Marije Božičanin sudjelovali u nizu grupnih aktivnosti i igara pri čemu je naglasak stavljen na aktivnosti iz EPAS programa s obzirom da dio učenika pripada junior ambasadorima. Učenici su tako kroz igru prepoznavanja zastava zemalja članica Europske unije zajedničkim naporima uz pomoć zemljovida potražili glavne gradove zemalja članica te zaključili o službenim jezicima istih država. Sljedeća aktivnost za učenike bila je još  izazovnija jer su uz pomoć kartica europskih zemalja izdvojili zemlje članice te su nakon toga slagali slijepu kartu Europe. Posljednja aktivnost dodatno je omogućila učenicima i razvoj kreativnosti jer su u timovima izrađivali kartice za igru memory s motivima zastava zemalja članica Europske unije koju su naposlijetku i zaigrali. Na ovaj način prošli smo kroz tri nastavna modula EPAS programa – činjenice o EU, države članice EU i EU u svakodnevnom životu.

Provedbi projektnih aktivnosti pridružila se i profesorica, senior ambasadorica Snježana Krištofik Juranić koja je istoga dana s učenicima 2. razreda ekonomske škole tijekom nastave engleskog jezika odlučila u timovima zaigrati društvenu igru Monopoly. Naime, ova igra sadrži lekcije za početnike u poslovnom svijetu kao i za poslovne voditelje. Neke od vještina koje razvijamo  igrajući Monopoly su prepoznavanje poslovne prilike i brzo donošenje odluka. Većina igrača žuri prema luksuznom dijelu ploče kako bi se dokopali što vrjednijih imanja, ali vrlo brzo možete napredovati i razvojem manje poželjnih destinacija. Iako će vam one sporije vraćati uloženo, tijekom vremena njihova će vrijednost nadmašiti luksuznu imovinu. Razumijevanje činjenice da male prilike stvaraju temelje za velike mogućnosti omogućit će vam u poslovnom svijetu ustrajnost u stvaranju uspješnog poslovanja. U praktičnom životu to znači da vas sigurni prihodi mogu lansirati u poslovanju prema naprijed.

Projektne aktivnosti i rezultate opisanih aktivnosti u obliku smo informativnog postera predstavili nositeljima projekta, Osnovnoj školi Rapska u Zagrebu i ostalim sudionicima projekta, odnosno osnovnim i srednjim školama diljem Hrvatske, koje nisu članovi EPAS programa i na taj način s njima ostvarili suradnju.

Veselimo se nastavku projektnih aktivnosti i sljedeće školske godine!

 Profesorice Barbara Bošnjak i Marija Božičanin

Pročitajte još….

Skip to content