2021-06-11 06:45:00

Formativnim vrednovanjem do boljeg uspjeha

Tijekom svibnja 2021. godine u našoj je školi na nastavi Matematike održano kraće neformalno istraživanje Vrednovanje za/kao učenjem do boljeg  uspjeha. Istraživanje su u drugim razredima provodili Renata Pintar, prof. i Josip Kličinović, prof. Cilj formativnog vrednovanja je unaprijediti nastavu, korigirati moguće miskoncepcije (pogrešna shvaćanja) koje učenici možda imaju, ukazati nastavniku na kojim stvarima treba dodatno poraditi na budućim nastavnim satima. Potom učenike ohrabriti da pokažu svoje znanje i bez straha jednostavnim aktivnostima, te im kvalitativnom povratom informacijom ukazati na dijelove gradiva koji im dobro idu i dijelove gradiva na kojima bi trebali dodatno poraditi. 

Rezultete istraživanja možete pogledati u izvješću.

Cilj formativnog vrednovanja je unaprijediti nastavu, korigirati moguće miskoncepcije (pogrešna shvaćanja) koje učenici možda imaju, ukazati nastavniku na kojim stvarima treba dodatno poraditi na budućim nastavnim satima. Potom učenike ohrabriti da pokažu svoje znanje i bez straha jednostavnim aktivnostima, te im kvalitativnom povratom informacijom ukazati na dijelove gradiva koji im dobro idu i dijelove gradiva na kojima bi trebali dodatno poraditi. 

Rezultete istraživanja možete pogledati u izvješću.


Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice