2024-04-26 13:12:25 FESTIVAL ZNANOSTI - Korištenje umjetne inteligencije u marketingu Učenici 4. ekonomske struke 25. travnja sudjelovali su u radionici „Korištenje umjetne inteligencije u marketingu“ koja je organizirana povodom obilježavanja Festivala znanosti. Radionicu je organizirala i vodila prof. Lidija Lovrić pod satom Marketinga. Učenici su se prvi put upoznali sa AI alatima koji uz pomoć uputa i opisa stvaraju sliku ili ilustraciju. Nakon kratkog „tečaja“ odabrali su AI alat u kojem su izradili sliku. Na kreativan i inovativan način osmislili su i izradili oglas za društvene mreže za odabrani zamišljeni proizvod. Od svih ponuđenih besplatnih AI alata, najviše učenika odabralo je Bing AI koji su kombinirali s već poznatom Canvom. Bing Image Creator je noviji alat koji omogućuje stvaranje slika od riječi pomoću umjetne inteligencije. Koristi napredniju verziju OpenAI Dall-E, koja može proizvesti visokokvalitetne, fotorealistične digitalne slike, crteže i ikone na temelju unosa teksta. Zaključili smo da postoji niz prednosti korištenja AI alata u marketingu. Pomoću njih možemo analizirati podatke o ciljnoj publici i prilagoditi slike kako bi odgovarale njihovim interesima, što rezultira personaliziranim marketinškim sadržajem. AI alati mogu automatski prilagoditi slike za različite platforme društvenih mreža, uključujući dimenzije, format i stilove koji su najučinkovitiji za svaku platformu. Omogućuju brzu izradu slika, što je posebno korisno u marketinškim kampanjama s kratkim rokovima ili zahtjevima za velikim brojem slika. Lidija Lovrić, prof. mentor |
Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice |