2023-04-26 17:15:57 Festival znanosti: „Društveni aspekti etičnosti marketinškog spleta“ Učenici 4. a ekonomske sudjelovali su 25. travnja u radionici „Društveni aspekti etičnosti marketinškog spleta“ koju je organizirala profesorica nastavnog predmeta Marketing Lidija Lovrić u okviru Festivala znanosti 2023. Važno je da svi koji se bave marketingom razlikuju što je u marketingu dobro i društveno prihvatljivo i loše odnosno društveno neprihvatljivo. Društveni marketing obuhvaća sve marketinške aktivnosti usmjerene na ostvarivanje društveno korisnih ciljeva. Učenici su istražili praktične aktivnosti u kojima su vidljive društveno korisne ideje i primjeri dobre prakse. Analizirali su peticije, dobrotvorne akcije, skupove potpore, oglašavanje u društvenom marketingu, marketinška istraživanja, benchmarking i poticajne slogane. Svoje zaključke prezentirali su pred učenicima, a primjere dobre prakse objedinili i predstavili u brošuri izrađenoj u digitalnom alatu Book Creator. Brošuru pogledajte na poveznici: https://read.bookcreator.com/HdYKn6wL0zaGgbGcw4Pw6UIGxxK2/uBMOt86QQRepfP6gliQlOw Lidija Lovrić, prof. mentor
|
Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice |