2023-04-26 17:15:57

Festival znanosti: „Društveni aspekti etičnosti marketinškog spleta“

Učenici 4. a ekonomske sudjelovali su 25. travnja u radionici „Društveni aspekti etičnosti marketinškog spleta“ koju je organizirala profesorica nastavnog predmeta Marketing Lidija Lovrić u okviru Festivala znanosti 2023.

Važno je da svi koji se bave marketingom razlikuju što je u marketingu dobro i društveno prihvatljivo i loše odnosno društveno neprihvatljivo. Društveni marketing obuhvaća sve marketinške aktivnosti usmjerene na ostvarivanje društveno korisnih ciljeva.

Učenici su istražili praktične aktivnosti u kojima su vidljive društveno korisne ideje i primjeri dobre prakse. Analizirali su peticije, dobrotvorne akcije, skupove potpore, oglašavanje u društvenom marketingu, marketinška istraživanja, benchmarking i poticajne slogane.

Svoje zaključke prezentirali su pred učenicima,  a  primjere dobre prakse objedinili i predstavili u brošuri izrađenoj u digitalnom alatu Book Creator.

Brošuru pogledajte na poveznici: https://read.bookcreator.com/HdYKn6wL0zaGgbGcw4Pw6UIGxxK2/uBMOt86QQRepfP6gliQlOw

Lidija Lovrić, prof. mentor

 

 

 


Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice