2021-04-12 15:17:17 Prodajni razgovor – ključ poslovne učinkovitosti Dana 23. ožujka 2021. učenici 2. razreda prodavača održali su radionicu Prodajni razgovor u trgovačkom praktikumu škole. U radionicu su sudjelovali Nives Andrić, Lorena Jukić, Valentina Marjančević, Nikolina Lonačar, Nikolina Sigurnjak, Filip Kljajić i Marko Drekić s mentoricom prof. Željkom Pajnić. Nosilac prodajnog razgovora je prodavač koji licem u lice komunicira s kupcem. Dobro odabranim pristupom kupcu prodavač osigurava uspješnu prodaju i stvara dugotrajni odnos. Prodajni razgovor temelj je trgovačke struke i predmet neprestanog usavršavanja. U ovoj vježbi izdvojena su tri primjera. Prvi karakterizira temeljito istraživanje kupčevih želja i potreba, drugi se izdvaja po tzv. happy endu u kojem su i kupac i prodavač zadovoljni ishodom, dok je treći primjer u kojemu prevladava osobni pristup temeljen na poznanstvu prodavača i kupca. Vještine i usvojeno znanje učenika možete pogledati u videouratku. Željka Pajnić, prof. |
Srednja škola Isidora Kršnjavoga Našice |