U sklopu izvanučioničke nastave posjetili smo ugostiteljske objekte našeg grada
Autor: Tanja Horvat, 10. 5. 2024.
U okviru predmeta Marketing usluga, nastavna cjelina Marketing usluga posebnih područja, održana je izvanučionička nastava za učenike četvrtog razreda ekonomske struke. Posjetili smo određene ugostiteljske objekte grada Našica.
Cilj izvanučioničke nastave je bio prepoznati specifičnosti marketinškog miksa u ugostiteljstvu u odabranim ugostiteljskim objektima. Zadatak je bio analizirati lokaciju, fizička obilježja, uslugu, cijenu te promociju. Naše učenike je osvojio caffe bar Twins zbog dobre lokacije u centru grada, prepoznatljivog naziva i loga, minimalističkog i toplog uređenja koji nudi savršenu atmosferu za uživanje u dobrom društvu. Osim unutarnjeg prostora, ističe se terasa koja je za sunčanih dana idealna za uživanje, bilo uz finu kavu ili nešto drugo. Naravno, tu je super brza i profesionalna usluga ljubaznog osoblja.
Aktivnim učenjem u realnom okruženju, učenici su spoznali što sadržava integralni marketinški miks ugostiteljskog objekta u našem gradu.
Tanja Horvat, prof. mentor
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |