VaLEntinOvo
Autor: Sanja Kurucić, 12. 2. 2020.
Obilježavajući Valentinovo, školski volonteri - učenici 3. razreda gimnazije Dora Uremović i Lucijan Cvijetović i učenica 3. razreda pomoćni kuhar/slastičar Helena Neziraj, istražujući boje i oblike, izradili su plakat s drvetom ljubavi kako bi ukrasili prostor škole. Kako ne bi sve ostalo na bojama, papiru, škarama i ljepilu, odigrano je i nekoliko rundi didaktičko-rekreacijske društvene igre Sar-ring. Kao suradnici u obilježavanju i osmišljavanju aktivnosti su i nastavnici A. Cvijetović, Ž. Horvat i S. Kurucić.
Obilježavanju Valentinova pridružili su se i učenici 3. razreda kuhara s razrednicom Ž. Horvat izrađujući svoje posebno drvo ljubavi – s porukama kako bi, bar na trenutak, osvijestili svoje školske kolege o važnosti ljubavi, prijateljstva i pozitivnog razmišljanja u našem životu.
Učenici 2. razreda prodavača odlučili su ukrasiti izlog svoje zamišljene prodavaonice u boju koja simbolizira ljubav – crvenu. Ove su školske godine po prvi puta kao izborni predmet izabrali Aranžiranje i estetsko oblikovanje. Nastavni predmet pruža mnogo mogućnosti kreativnog izražavanja na području poslovanja prodavaonice, što ga čini posebno zanimljivim. U skromnim uvjetima zajedno s prof. Snježanom Gretić vrijedne su ruke učenika marljivo radile pazeći pri aranžiranju na sklad predmeta, veličina i podloge u izlogu. Rezultat njihovog maštovitog rada možete vidjeti na slikama.
Također, u knjižnici smo izdvojili desetak starijih i novijih knjiga s ljubavnom tematikom, provjerite koje!
S. Kurucić, prof.
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |