FESTIVAL ZNANOSTI - Korištenje umjetne inteligencije u marketingu
Autor: Lidija Lovrić, 26. 4. 2024.
Učenici 4. ekonomske struke 25. travnja sudjelovali su u radionici „Korištenje umjetne inteligencije u marketingu“ koja je organizirana povodom obilježavanja Festivala znanosti. Radionicu je organizirala i vodila prof. Lidija Lovrić pod satom Marketinga.
Učenici su se prvi put upoznali sa AI alatima koji uz pomoć uputa i opisa stvaraju sliku ili ilustraciju. Nakon kratkog „tečaja“ odabrali su AI alat u kojem su izradili sliku. Na kreativan i inovativan način osmislili su i izradili oglas za društvene mreže za odabrani zamišljeni proizvod.
Od svih ponuđenih besplatnih AI alata, najviše učenika odabralo je Bing AI koji su kombinirali s već poznatom Canvom. Bing Image Creator je noviji alat koji omogućuje stvaranje slika od riječi pomoću umjetne inteligencije. Koristi napredniju verziju OpenAI Dall-E, koja može proizvesti visokokvalitetne, fotorealistične digitalne slike, crteže i ikone na temelju unosa teksta.
Zaključili smo da postoji niz prednosti korištenja AI alata u marketingu. Pomoću njih možemo analizirati podatke o ciljnoj publici i prilagoditi slike kako bi odgovarale njihovim interesima, što rezultira personaliziranim marketinškim sadržajem. AI alati mogu automatski prilagoditi slike za različite platforme društvenih mreža, uključujući dimenzije, format i stilove koji su najučinkovitiji za svaku platformu. Omogućuju brzu izradu slika, što je posebno korisno u marketinškim kampanjama s kratkim rokovima ili zahtjevima za velikim brojem slika.
Lidija Lovrić, prof. mentor
Odgoj i obrazovanje |
> Web 2.0 u nastavi |
> Online enciklopedija |
> Agencija za odgoj i ... |
> Ministarstvo znanost... |
> Portal za škole - sk... |
> Sezamweb |
Informatika |
> Bug |
> Vidi |
> PC Chip |
> Enter |
> PC Ekspert |
Državna matura |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |